Olen ollut nyt kaksi viikkoa Suomessa ja nauttinut. Täällä on todella kaunista, kun kaikki kukkii ja lämpimämpää kuin Espanjassa! Olen päässyt jo uimaankin. Oli hienoa päästä osallistumaan kahden fiksun ja kauniin nuoren naisen lakkiaisiin. Omasta lakkiaiskeväästäni tuli kuluneeksi 30 vuotta! Olen saanut jo tavata ystäviä, päässyt kaksi kertaa veneilemään ja osallistunut Naantalin Musiikkijuhlille. Minulla ja miehelläni on uudet pyörät, jotka hankin ystävieni avustuksella. Nyt pääsemme pidemmillekin pyöräretkille, koska ostin meille myös sivulaukut.

Olen siivonnut kesämökkiämme rauhassa, jotta pääsemme sinne kesänviettoon. Laitoin myös kunnon kasvimaan, kun pääsin tänne tänä vuonna näin aikaisin. Kylvin salaattia, tilliä, persiljaa, basilikaa ja istutin perunoita ja kesäkurpitsan taimia. Tänään huomasin, että jotain vihreää pukkaa jo maasta! Raparperisato alkaa jo valmistua. Huomenna on vuorossa picnic-risteily ystävien kanssa ja kesän mittaan on odotettavissa syntymäpäivä- ja rippijuhlia. Juhlien, saunomisen, uinnin, mökillä puuhastelun ja pyöräretkien lisäksi odotan, että pääsen kirjastoon ja haen kasan kesälukemista. Nautitaan Suomen upeasta kesästä!