Olin torstaina onkologini vastaanotolla. Valitin kuumia aaltoja, väsymystä ja nivelkipuja. Ne ovat lääkitykseni sivuoireita, joita pitää vaan sietää ja ainoa mikä auttaa on liikunta. Tätä lääkitystä pitää jatkaa vielä vähintään vuosi ja sen jälkeen voidaan mahdollisesti harkita paluuta Tamoksifeeniin. Lääkäri kuunteli keuhkot, tunnusteli imusolmukkeet, leikkausarvet ja rinnan. Päällisin puolin kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Hän lähetti minut verikokeisiin, magneettikuvaan ja luuntiheyden mittaukseen. Kysyin reumalääkärin konsultaatiosta ja saan lähetteen, jos haluan kipulääkityksen nivelvaivoihin. Yritän ainakin toistaiseksi sinnitellä liikunnan ja levon avulla. Olen onnekas, kun minun ei ole pakko käydä töissä, sillä töihin en tässä kunnossa pystyisi. Palaan onkologille kuulemaan tuloksia 6.4.

Ensi tiistaina 7.3. minulla on plastikkakirurgin kontrolli. Toivottavasti jo viimeinen laatuaan. On kulunut jo yli vuosi toisesta leikkausesta. 20.3. on vuorossa rinnan magneettikuva. 3.4. menen luuntiheyden mittaukseen ja gynekologille ja jossain välissä verikokeisiin. Minulla on siis kuusi sairaalakäyntiä kuukauden sisällä! Huomenna yritän juosta puolimaratonin ystäväni kanssa. On luvattu sadetta ja alle +10 asteen lämpötilaa. Katsotaan, miten jaksan.