Olen "lusinut" tänään tasan kuukauden Suomessa. Oli sentään juhlan kunniaksi aurinkoinen sää ja pääsin haravoimaan. Viime viikolla etsin jo autoradiosta jouluradion ja asensin jouluvalot tähän marraskuun synkkyyteen. Periaatteessa olen sitä mieltä, ettei jouluvalmisteluja pidä aloittaa ennen 1.adventtia, mutta tänä vuonna olen luopunut periaatteestani. Aamulehteä lueskellessa totesin, että perjantaina vietetään sekä "Älä osta mitään" -päivää että Black Fridayta!? Ei ihan linjassa tuokaan.

Viikon aikana olen saanut sauvakävellä parin ystävän kanssa. Salillla olen tutustunut pace- ja fascia method -tunteihin spinningin lisäksi. Olen kokkaillut sekä suomalaisia että espanjalaisia herkkuja ja  leiponut sämpylöitä. Luin pari kirjaa ja kävin katsomassa suomalaisen "Oma maa" -elokuvan, jota en Espanjassa näe. Äiti kuntoutuu hiljalleen. Hän on jaksanut jo useampana päivänä vähän ulkoillakin. Huushollin pyörittämisen lisäksi autan lähinnä ulkovaatetuksessa, suihkussa ja haavan hoidossa.